Denne artikel er en del af vores arkiv, hvilket betyder at artiklen ikke længere opdateres. Du er dog mere end velkommen til at læse den alligevel

Egegaards-TRÆF

Egegårds-TRÆF den 26- september 2010
De 17 lokale foreninger, der holder til på Egegården holder igen i år fælles foreningsdag det såkaldte Egegaards-TRÆF.

Som sædvanligt holdes det på Egegaarden og varer fra kl. 11-16. Sæt allerede nu kryds i kalenderen.

Espergærde Byforening bidrager i år med 3 korte lokalhistoriske foredrag af Kjeld Damgaard. Emnerne er endnu ikke helt fastlagte, men følgende emner spøger i kulissen:

Træk fra Egegaardens ca. 220 årige historie.
Espergærde Byforenings 106 årige historie.Det moderne Espergærdes 50 årige historie.
Hvert foredrag bliver på ca. 30 minutters varighed og vil blive fulgt op af dias fra Kjelds Damgaards store billedarkiv.

Arkivfoto fra en udstilling, som Byforeningen havde for et par år siden.

Egegaards-træffet afholdes både ude og inde, arkivfoto.

Vil du have indflydelse?

Hvis du også gerne vil være med til at skabe en bedre by i fremtiden, så er det aldrig for sent at melde sig ind i byforeningen!
BLIV MEDLEM