af Keld Olsen Espergærde Byforening støtter til fulde målet med Cyklistplan 2020-2030: Kontinuerligt at få flere til at cykle mere. Espergærde har størrelse og funktion til at danne basis for en forøgelse af cyklismen. Afstande […]
af Keld Olsen Espergærde Byforening støtter til fulde målet med Cyklistplan 2020-2030: Kontinuerligt at få flere til at cykle mere. Espergærde har størrelse og funktion til at danne basis for en forøgelse af cyklismen. Afstande […]
FORSLAG TIL NY PLADS PÅ MØRDRUPVEJ VED GL. SKOVVEJ Foreningen har de sidste år drøftet, hvordan man kan gøre Mørdrupvej mere fredelig og samtidig forbedre vejens æstetiske oplevelse. Udover at foreslå en ny pladsdannelse (Havnetorvet), hvor […]
Espergærdes mest trafikerede vej Mørdrupvej, der løber fra Kongevejen mod vest og til Espergærde havn mod syd, har gennem tiderne været Espergærdes mest trafikerede vej. Med byens udvikling og den øgede bilisme er det […]
Åbent brev til Helsingør Politi og Helsingør kommune Mon politi og vejmyndigheder har prøvet at skulle dreje fra Gefionsbakken ud på Mørdrupvej? Det kan man næsten hverken tro eller ønske for så må de […]